24 febrer 2010

El meu amic ordinador

Posted in Perifèrics per a discapacitats a 18:25 per monespecial

Vivim en la societat de la informació, i si parlem d’una inclusió dels alumnes amb necessitats educatives especials a les escoles no podem obviar els perifèrics que permeten la seva comunicació.

En l’exposició virtual “El meu amic ordinador” que ens acompanyarà aquests dies podrem veure elements que ajuden a crear aquesta amistat fictícia entre l’alumne i l’ordinador. Hi trobarem elements com ratolins, teclats i plafons.

En acabar, tots els visitants tindran un petit obsequi.

Us animeu a visitar-la?

Anuncis

2 comentaris »

  1. Alba said,

    Ei hola!!

    Una amiga m’ha aconsellat visitar el vostre bloc ja que estic estudiant el grau de mestra però m’interessa molt el món de l’educació especial. Us aniré visitant sovint per aprendre d’aquest món.

    No sabia l’existència de tants ratolins adaptats. Increible!

    Una abraçada!

  2. monespecial said,

    Hem tingut problemes tècnics però a partir d’ara seguirem actualitzant amb informació que segur que et serà útil. Merci per la teva visita!


Deixa un comentari

